درباره ما
شرکت جهرم بهین آسا در سال ۱۳۹۰ با هدف حمایت از مصرف کننده و اشتغال زایی در شهرستان جهرم واقع در استان فارس تاسیس گردید.






واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه
جهرم بهین آسا ، همواره خود را ملزم به انجام اقدامات کنترلی و نظارتی دقیقی میداند
کلیه محصولات خود را پس از تاییدیه واحد کنترل کیفیت و با استفاده از فناوری های پیشرفته و بهره گیری از کارشناسان و کارکنان متعهد ، در محیطی کاملا بهداشتی تولید و بسته بندی
می نماید.
فعالیت های واحد کنترل کیفیت جهرم بهین آسا به شرح زیر می باشد :
۱ – کنترل مواد اولیه ورودی
۲ – کنترل کلیه خطوط تولید و انبار ها
۳- کنترل بهداشتی سالن های تولید و انبار
۴ – کنترل بهداشت فردی پرسنل
۵ ـ کنترل چیدمان محصولات در انبار و سالن ها
۶ ـ کنترل میزان رطوبت سالن
۷ـ فرمولاسیون کالا های جدید
۸ – اخذ استاندارد برای محصولات تولیدی
۹– انجام آزمایشات فیزیکی ، شیمیایی و میکروبی
۱۰ ـ تهیه و کنترل تمامی چک لیست ها
واحد آزمایشگاه
واحد آزمایشگاه شرکت جهرم بهین آسا با داشتن پرسنل مجرب و کارشناسان متخصص و نیز با در اختیار داشتن بخش عمده ای از دستگاه ها و تجهیزات لازم جهت سنجش محصولات غذایی ، فعالیت هایی نظیر آزمایشات فیزیکی و شیمیایی و میکروبی را انجام میدهد و در نهایت تایید جهت پروسه تولید را صادر میکند .
محصولات
شرکت جهرم بهین آسا محصولات خورد را که شامل ؛ انواع ادویه ها ، حبوبات ، آردیجات ، غلات ، سبزیجات خشک ،خشکبار، پودر کیک و انواع پودر ژله و پودر نوشیدنی با برند های تجاری درویش و سزار عرضه می
قابلیتهای ما
افتخارات
در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی مورد استفاده قرار گیرد.
واحد صادرات
توزیع و پخش
خلاقیت و نوآوری

اهداف ما
خط مشی شرکت
شرکت جهرم بهین آسا با بهره گیری از کادری متخصص و با تجربه بر آن است با به روز رسانی خطوط تولیدی خود مطابق استانداردهای بین المللی در جهت ارائه محصولات با کیفیت ، ارتقاء بهره وری در سیستم داخلی ، شکوفایی اقتصاد منطقه و اشتغال زایی گامی موثر بردارد.
مفتخریم که در جهت رسیدن به اهداف زیر گام بر می داریم :
۱ – اراِئه محصولات ایمن و سلامت محور.
۲ – تولید و ارائه محصولات با بالاترین کیفیت بر اساس نیاز مشتریان
۳ – تنوع در محصولات به منظور پوشش دادن کلیه سلایق
۴ – حضور در بازارهای جدید داخلی و بین المللی
۵ – رعایت الزامات کیفی و بهداشتی مطابق با استانداردهای بین المللی
۶ – آموزش و ارتقاء سطح علمی و توانمندی منابع انسانی
۷ ـ انجام تحقیقات علمی، استفاده از فرایندهای کنترلی دقیق و تامین با کیفیت ترین مواد اولیه به منظور حصول اطمینان از سلامت محصولات
۸ ـ استفاده از خلاقیت در راستای ارائه محصولات و ایجاد شیوه زندگی سالم
۹ ـ تعامل دائم با مشتریان به منظور ارائه محصولات و خدمات مطابق با نیاز و طبع آنان